sobota, 22 czerwca 2013

Więzi bohaterów

Nina i Bonnie to przyjaciółki. Caroline - wróg Bonnie, przyjaciółka Niny. Harry, kochanek Caroline sprzed lat. Zayn to przyjaciel Nialla, którego przemienił w wilkołaka. Jesy to przewodnicząca Trybunałem Najwyższych - najlepszych wampirów. Sharon to jej przyjaciółka i kompan. O względy Perrie walczą Zayn i Harry. Jade, to duch opętanej przez swojego męża-demona kobiety, a Louis to jej towarzysz po drugiej stronie życia. Damon, to demon, zabił Jade. Lucas to przyjaciel Liama, chociaż ten nie zna jego tajemnicy. A Liam? Co tu robi człowiek?! A dokładniej 19-letni nastolatek. Od jego urodzenia walczą o niego wszystkie stworzenia. Dlaczego? Bo on posiada dar, który każdy mógłby wykorzystać inaczej, na swoją korzyść. Jest niezwykły. Był zapisany w starych księgach jeszcze przed naszą erą. Prorocy zapowiedzieli jego przyjście. Wszystko przewidzieli. I mieli rację. Jeden świat, a tyle tajemnic. Co się stanie, gdy one wyjdą na jaw? Jakie będą konsekwencje?

21 komentarzy:

  1. Inspiracja Pamiętnikami Wampirow? :) i jeszcze 1D, będę wpadać! podoba mi się x
    Pozdrawiam i weny zycze.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi również się podoba, znalazłam tylko jeden błąd. W opisach postaci napisałaś, że o Perrie walczy Harry i Zayn, a w prologu napisany jest Zayn i Niall. Mam nadzieję, że to Twoje przeoczenie.
    Pozdrawiam,
    Sophiexxx.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zafascynował mnie ten pomysł. Będę wpadać.
    Pozdrawiam xx

    OdpowiedzUsuń
  4. Zafascynował mnie już sam Twój Spam, mam nadzieję że ta historia będzie taka fantastyczna jak się zapowiada, pozdrawiam i życzę weny xoxo

    OdpowiedzUsuń
  5. O to jest świetne!
    nie umiem nic powiedzieć więcej po prologu ,ale zapowiada się wyśmienicie! :D
    Będę czytać na 100% :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Boże, jak to się tajemniczo zapowiada!
    Wyśmienici bohaterzy, intrygująca fabuła z dodatkiem fantastyki. Efekt?
    Cudowne, pełne akcji opowiadanie!
    Gratuluję pomysłu, z niecierpliwością czekam na pierwszy rozdział!
    Prolog krótki, ale przedstawiający całą sytuację, jaka będzie opisana.
    Jest napisany tak, jak powinien.
    Wszystko opisałaś tak realnie, przez co mam wrażenie, że wszystko dzieje się wokół mnie :]
    Obawiam się, że będę tutaj częstym gościem ^^
    Pozdrawiam i życzę weny,
    Klaudia.

    OdpowiedzUsuń
  7. Witaj!
    Myślę, że zostawianie jednej, tej samej wiadomości na dwóch moich blogach było przesadą. Zrozumiałam przekaz spamu, nie trzeba było powtarzać - wbrew pozorom jestem dosyć inteligentna.
    Powyższego tekstu nie nazwałabym prologiem. Trzy czwarte to opis koligacji między bohaterami i ogólnie większość nadaje się do jakiejś zakładki z opisem bohaterów. Pozostała część prologu według mnie lepiej sprawdziłaby się jako opis historii. Jednak prologiem tego bym nie nazwała - może prędzej wprowadzeniem do opowieści.
    Pozdrawiam i zapraszam ponownie na moje blogi.
    [slowa-sercem-pisane]
    i jeszcze TUTAJ

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, jest osoba, która się ze mną zgadza. Nie jestem osamotniona :)

      Usuń
    2. niestety, ale muszę się zgodzić.

      zaciekawiłaś mnie pomysłem, ale dodaj nowy prolog, albo po prostu zacznij od pierwszego rozdziału, bo to co dodałaś nie koniecznie jest dobre. tak jak napisała dziewczyna na górze, to jest po prostu tekst z opisu bohaterów. najpierw zajrzałam do zakładki 'bohaterowie' i jak przeczytałam opisy postaci to bardzo się zaciekawiłam. włączyłam prolog, ale niestety się rozczarowałam. nic nowego się nie dowiedziałam i przeczytałam te same info co w zakładce. musisz się bardziej postarać, bo przez takie elementy stracisz potencjalnych czytelników.

      i to nie żadne hejty, po prostu chciałam wyrazić swoją opinię.

      Usuń
  8. Odpisałam Ci, kochanie, na moim blogu, co myślę o Twoim SPAMie (jaka z Ciebie hipokrytka, słoneczko, sama zostawiasz SPAM, a u siebie nie pozwalasz go zamieszczać, cóż...). Przeczytaj i skończ robić z siebie jeszcze większą idiotkę, niż naprawdę jesteś. A tak by the way, jak ktoś może kogoś innego krytykować, skoro sam nie jest w stanie zrobić nic lepszego od tej osoby? Hipokryzja aż się wylewa, a słoma z butów tak wystajeeeeeeeeeeeeeeee, że aż żal patrzeć.
    Z iście rozbawionymi pozdrowieniami,
    K.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ah, a żeby nie być gołosłownym jeśli o błędy chodzi, wpadnę tu za jakiś czas i wypiszę Ci wszystkie Twoje językowe, stylistyczne, ortograficzne i interpunkcyjne błędy, jakie tylko znajdę, choćbym miała przekopiować w komentarz cały rozdział pierwszy.
      Całuski,
      K.

      Usuń
  9. Bardzo mi się podoba! :) Fabuła taka niezwykła, mało spotykana, oryginalna. Wierzę, że pociągniesz to opowiadanie. Będę tu zaglądać! ;)

    PS. Wystarczy jak dodasz komentarz ze spamem na jednym z moich blogów. :P

    Pozdrawiam, Effey.

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej! :) Może na początek się przedstawię. ; D. Jestem "Anne" i prowadzę z przyjaciółką bloga o 1D. Oczywiście, nie dorastam ci w pisaniu do pięt, co zauważyłam, czytając opis bohaterów i prolog. :) Hah, ja też nazwy rozdziałów piszę po włosku! :D .
    Zgodzę się z Effey - fabuła jest mega oryginalna, nigdy czegoś takiego nie czytałam. Fajnie, że bierzesz się za takie opowiadania. Genialne! Mam tylko dwa zastrzeżenia. Wiesz, nie widać tego napisu "Śmierć to dopiero początek" O ile się nie mylę, taki właśnie jest napis, tak? :) Więc, gdybyś dała radę jakoś to poprawić, lepiej by to wyglądało. No i jeszcze : Akapity! Trzeba je robić. Wtedy lepiej się czyta i ładniej wygląda!

    PS. Mogłabyś informować mnie o nowych rozdziałach? www.we-will-always-be-the-same.blogspot.com
    Na pewno będę tu zaglądać!
    Buziaki, Anne ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow czytam wiele blogów a ten jest zupełnie inny xd podobają mi się te klimaty ;p i powiem ci, że jestem pod wrażeniem, bo to co jak na razie dodałaś czytałam z otwartą buzia ;D hahaha zaciekawiłaś mnie i nie nogę doczekać się pierwszego rozdziału ;p

    OdpowiedzUsuń
  12. Super <3 Nie mogę się doczekać pierwszego rozdziału :3 Lubie takie klimaty :p Awwww ♥ A tak na marginesie mogłabyś informować mnie na ask'u o nowych rozdziałach ? http://ask.fm/swag540

    OdpowiedzUsuń
  13. Zazwyczaj nie czytam blogów, gdzie jest wzmianka o kogoś z One Direction, ale twój prolog mnie zaciekawił. Może wrócę tu, aby przeczytać rozdział pierwszy.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  15. Superr będę czytać i czekam na 1cz. Suuper się zapowiada. POZDRAWIAM =D

    OdpowiedzUsuń
  16. Mi się bardzo podoba ten prolog.
    Ubóstwiam Pamiętniki Wampirów!
    Czekam aż pojawi się dziś pierwszy rozdział i czekam na informację.
    A i jak masz ochotę poczekać na historię z dreszczem to wpadnij:
    http://belivingin.blogspot.com/ Zapraszam!
    (Jak ci się nie spodoba poszperaj w moim profilu i na pewno coś znajdziesz!)

    OdpowiedzUsuń
  17. Genialne połączenie 1D i fantastyki, może być naprawdę ciekawie. Życzę powodzenia.

    http://what-if-tomorrow-never-comes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne uwielbiam fantastkę :D świetny pomysł na bloga :D

    OdpowiedzUsuń